Companys de viatge: segona sessió
26/09/19Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han participat avui, 26 de setembre, en la segona sessió entre “Companys de viatge”organitzada per la tècnica del Punt Jove de l’Ajuntament. En aquesta ocasió, han treballat l’assertivitat mitjançant diverses dinàmiques en què han aprés a comunicar-se entre… Llegeix més»



