Sortida de 4t d’ESO anul·lada!

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació insta a la suspensió de tota activitat que organitzin els centres educatius del Departament o qualsevol servei del mateix Departament que no sigui lectiva o curricular, que es faci fora del centre i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament. Les sortides lectives que impliquin un sol centre es poden mantenir. Aquesta mesura de suspensió té efectes sobre fires, trobades, cantades, certàmens, etc.

 

http://ensenyament.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/?id=383825

La primera conseqüència és l’anul·lació de la jornada de cicles formatius que s’havia de fer demà al teatre Jardí de Figueres

 

Estades lingüístiques de 1r d’ESO a l’Escala del 12 al 14 de febrer

QUÈ CAL SABER?
  • El dimecres dia 12: entrada a l’institut en horari habitual, a les 8.10 h
  • El divendres dia 14: arribada a l’institut cap a les 16.00 h
QUÈ CAL PORTAR?
  • L’esmorzar i el dinar del dimecres dia 12
  • Un sac de dormir
  • Un petit estoig amb material per escriure i pintar
  • Una petita llanterna (lot)
  • Tot el que calgui per la dutxa (gel, xampú, pinta, dentífric…)
  • Tovallola de dutxa i xancletes
  • Roba i sabates per l’estada
QUÈ NO ES POT PORTAR?
  • El mòbil
  • Llaminadures
  • Begudes energètiques

Les estades d’immersió en llengua anglesa adreçades a l’alumnat de l’ESO estan finançades pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat Espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.