URGENT…ÚLTIMA HORA

Degut a la possibilitat d’inclemències meteorològiques us informem que l’acte de Comiat del Curs i de lliurament de les orles de l’institut Julio Antonio es realitzarà divendres dia 18 de juny  al pati cobert de l’escola Lluís Viñas de Móra d’Ebre (accés per l’Avinguda Comarques Catalanes), proper a  l’institut. D’aquesta manera ens assegurem la viabilitat de l’acte i guanyem en aforament i comoditat.

Volem agrair a l’Ajuntament de Móra d’Ebre i a la direcció de l’Escola Lluís Viñas la seva predisposició.

L’horari de l’acte també presenta les següents modificacions:

– 18:30 h. Alumnat que acaba Cicles Formatius.
– 19:00 h. Alumnat de 4t A i 4t B d’ESO.
– 19:30 h. Alumnat de 4t C i 4t D d’ESO.
–  20 h. Alumnat de 2n de Batxillerat.

Us demanem que respecteu aquest horari i ocupeu les cadires només al moment que sigui necessari. Si ho fem bé no hi ha d’haver problemes d’aforament.

Cal respectar en tot moment les mesures sanitaries de protecció per la COVID establertes .

Us demanem disculpes per aquesta variació del programa previst inicialment però considerem que d’aquesta manera ens assegurem la seva realització.