PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2020-21 (calendari, procediment, portes obertes, xerrada)

CALENDARI PER A LA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2021-2022

Les dates previstes per a la presentació de sol·licituds del procés de preinscripció per al curs escolar 2021-2022.

• Educació secundària obligatòria: del 17 al 24 de març de 2021 (només afecta a l’alumnat que l’actual curs NO està matriculat a l’institut. L’alumnat que ja està a l’institut no ha de fer la preinscripció a l’ESO)
  • Batxillerat i cicles de grau mitjà de formació professional i d’arts plàstiques i disseny: de l’11 al 17 de maig de 2021
  • Cicles de grau superior de formació professional i d’arts plàstiques i disseny: del 25 al 31 de maig de 2021
  • Programes de Formació i Inserció (PFI): del 10 al 21 de maig de 2021

INSTRUCCIONS…….VISITEU LA PÀGINA WEB DE L’INSTITUT

PORTES OBERTES A L’ESO

Les famílies que vulguin visitar l’institut ho podran fer la setmana del 15 al 19 de març en horari de 16:30 a 18 h.

Caldrà demanar cita prèvia trucat a l’institut i demanat per un membre de l’equip directiu del centre.

Caldrà seguir totes les mesures higièniques i de salut establertes.

Les visites es restringiran a l’alumne-a a preinscriure i a , com a molt, als pares o tutors legals.

XERRADA INFORMATIVA

Dimarts dia 9 de març, a les 18h, tenim previst realitzar una xerrada informativa en format telemàtic adreçada a l’alumnat i a les famílies interessades.

Rebreu, al seu moment, l’enllaç corresponent a partir de la vostra escola.

Tan aviat com sigui possible informarem sobre les novetats de gestió i actualitzarem la informació de tots els apartats.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *