Visita a l’ETSEQ (URV)

Un a cinquantena d’alumnes de 1r i 2n de BAT que cursen Física i/o Química han realitzat una visita a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química de la URV acompanyats de Vicent Garcia, Óscar Panisello, Cristina Brull i Carles Torras.

La visita ha consistit en la realització de diversos tallers on l’alumnat ha pogut experimentar en els laboratoris de l’Escola:

• Producció d’acetat de sodi en una planta química a petita escala.
  • Per què serveixen els alerons en els automòbils de competició?
  • Enginyeria mecànica assistida per ordinador.
  • Com escollim el material d’un patinet.

Finalment, han rebut una xerrada titulada “La ciència dels superherois: cine i ciència”, didàctica i divertida alhora.

La visita ha estat molt instructiva i amena, com cada any, i a esperar ara el curs vinent per repetir!

Des de l’institut, donem les gràcies al personal de la URV involucrat en l’organització.