Intercanvi entre l’INS Julio Antonio i l’escola Rouges Barres de Marcq-en-Baroeul

Del 23 de gener al 27 de gener de 2023, en el marc d’un intercanvi Erasmus, 10 alumnes de 3r ESO van anar a França a l’escola Rouges Barres de Marcq-en-Baroeul.

Gràcies a les famílies franceses acollidores van poder gaudir durant tota la setmana d’uns costums, hàbits i menjars diferents. El fet d’haver de comunicar-se en una altra llengüa i participar de les activitats de l’escola, amb unes normes diferents va suposar un enriquiment personal i apreciació de tot el que tenen aquí.

El programa va consistir en visites culturals al Museu de la Ciència, el Museu d’Història Natural, la Ciutadella i el Museu de les Escoles de Lille. També descobriments saborosos com: Méo i les seves “goodies” i el restaurant «La Chicorée» i el seu deliciós pollastre amb salsa maroille. I moments divertits com el Popcup Café i el Trampoline Park.