Sessions d’orientació acadèmica

El darrer dimarts 7 de febrer, l’alumnat de 2n de Batxillerat va gaudir de les sessions d’orientació acadèmica.

La Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona els va presentar els estudis universitaris de grau que ofereixen. Els nostres antics estudiants de l’INS. Julio Antonio de diferents promocions van explicar les seves experiències acadèmiques i fins i tot, els van donar consells de mobilitat, de diferents matèries, de tipus de residències…; un retrobament del tot emotiu.

Una sessió molt profitosa per la qual agraïm la dedicació tant a la URV, com als antics alumnes (Marta Llarch, Anna Llarch, Xavier Espinós, Pablo Martínez, Walid Hadouch, Maria Vives, Irene Porta, Andreu Corden i Aina Miró) que ens van visitar.

Fins aviat!