Visita a la Fira d’Empreses Simulades (Fira de Barcelona)

Divendres, 17 de febrer, l’alumnat del cicle de Grau Mitjà de Gestió Administrativa, va visitar la Fira d’Empreses Simulades que es va celebrar a Fira Barcelona.

L’alumnat, representant la nostra empresa simulada Ecoliva SAS, dedicada a la venda d’olives i derivats (creada aquest curs 2022-23), va interactuar amb les altres empreses simulades procedents de tot el món, negociant les compres i vendes als estands d’exposició.

Una experiència enriquidora per la formació dels nostres alumnes en un entorn de simulació.