Exposicions “Portes de la Memòria” i “Benifalletencs Deportats als camps nazis”

Entre els dies 15 i 22 de febrer, a l’IES Julio Antonio, hem pogut gaudir de les exposicions “Portes de la Memòria”, que explica la deportació d’alguns ampostins als camps de concentració nazis, i “Quatre Benifalletencs als camps nazis”, com el mateix nom diu. Aquesta encara es quedarà uns dies més al vestíbul del centre.

Així, els alumnes del centre han vist com persones properes i de les Terres de l’Ebre també van estar involucrats en la història del segle passat, que són fets més propers del que pensem i de persones anònimes.

Com diu la cita de la pàgina web de Portes de la Memòria: «És tasca més àrdua honrar la memòria dels éssers anònims que la de les persones cèlebres. La construcció de la història està consagrada a la memòria de qui no té nom» Walter Benjamin

Agrair també als alumnes d’Història de 1r de BATXILLERAT l’ajuda en el muntatge i organització dels plafons de l’exposició.