Prova Cangur, 16/03/2023

Com cada any el tercer dijous de març ha tingut lloc al nostre centre i a la resta de centres participants de Catalunya la prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques i amb col·laboració del Departament d’Educació.

Aquest any hem tingut una participació de 33 alumnes del nostre institut (vuit alumnes de 1r d’ESO, tretze de 2n i dotze de 3r), que s’han hagut d’enfrontar als reptes plantejats a la prova durant l’hora i quart que ha durat.

La prova s’ha desenvolupat de forma normal a la biblioteca del nostre centre i l’alumnat participant de 1r, 2n i 3r d’ESO ha hagut de pensar de valent per tal d’intentar resoldre els 30 problemes del seu nivell usant més el raonament i l’enginy que determinats coneixements específics (és una prova oberta a tothom mitjançant la qual s’intenta promocionar les Matemàtiques entre la gent jove i la mainada).

Esperem que l’alumnat hagi gaudit molt amb la celebració de la prova, que en faci difusió i que l’any vinent la participació sigui superior a la d’aquest any.

Molta sort amb els resultats!