Primer job-shadowing i mobilitat VET del centre a Kütahya

El passat dia 14 de maig, tres alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Electromecànica de Vehicles Automòbils acompanyats pel seu tutor Jordi Àvila van viatjar a Kütahya (Turquia) a on Cristian Turcan, Alex Barna i Roger Colomé passaran 3 setmanes realitzant hores de FCT gràcies a una beca Erasmus+ otorgada a través del Consorci del Departament d’Educació.

El professor Jordi Àvila, va realitzar un job-shadowing durant dos dies per a conèixer la metodologia de treball del centre turc. La seva estància també ha estat subvencionada per una beca Erasmus+ aconseguida a través del Consorci del Departament d’Educació.

Durant aquestes tres setmanes els alumnes visitaran diverses empreses del sector i també tindran l’oportunitat d’intercanviar experiències amb l’alumnat del centre que els acull Tavsanli Vocational and Technical Anatolian High School, un institut d’FP on també ofereixen l’especialitat de Vehicles de Motor. Refik Raşit com a director del centre va acollir als alumnes i al professor juntament amb el tutor de la FCT Gökhan Alan.

Esperem que gaudeixin d’aquesta experiència!