ALUMNAT DE 4t D’ESO GUANYA EL “CONCURSUS” DEL VERBA VOLANT

L´ALUMNAT DE 4t. d´ESO DE L´OPTATIVA DE LLATÍ GUANYA PER SEGONA VEGADA EL “CONCURSUS” DEL PROGRAMA RADIOFÒNIC VERBA VOLANT

Els alumnes de l´assignatura optativa de llatí de 4t. d´ESO del nostre centre han guanyat per segona vegada el “concursus” que té lloc cada setmana al programa VERBA VOLANT de RNE. L´alumnat d´aquesta assignatura treballa cada setmana el contingut d´aquestes emissions radiofòniques que difonen diferents aspectes de la llengua llatina i la cultura romana. En aquesta ocasió (programa del 16-4-21), els concursants guanyadors han estat l´Andrea Agné, el Martí Rubio i l´Àlex Toronea.