V cursa Joanot 4t ESO – Collserola 2023

Dimecres 8 novembre, l’ alumnat de 4t ESO ha participat de la V Cursa Joanot per un tram de la Ctra de les Aigües de Collserola. Les noies i els nois de 4t ESO, s’han esforçat de valent per assolir el repte dels 8km de cursa.

Podien optar a córrer la distància de 4km, 6km o 8km. S’ha treballat la resistència aeròbica durant 6 sessions d’ EF al pati del Joanot, per tal d’incrementar la condició física per a la cursa.

En aquesta edició, s’ha premiat amb copa de campions, sotscampions i 3rs classificats a cada grup de 4t, fent que la suma dels km recorreguts per cada grup i amb el menor temps possible, tingués un reconeixement al seu esforç i entrega. Ha estat campió 4t B, assolint 176 km, tot seguit i sumant més temps 4t C també amb 176 km i en 3a posició 4t A amb 168 km.
Junts i sumant tots els esforços, els 3 grups de 4t ESO han sumat 520 km.

A nivell individual s’ha premiat amb medalles d’or, argent i bronze a les 3 primeres noies i nois de la cursa de 8km. Leire Aguilar (4t B) amb 51´ ha estat la guanyadora, Nayara Rodríguez (4t C) amb 54´30″ sotscampiona i Lucía Postigo (4t A) amb 55´15″ la 3a classificada. Pel que fa als nois, hi ha hagut un empat de campions amb Mattheu Goicochea (4t C) i Iker D. Barrientos (4t B) amb 36´, Sotscampió Dustin Veloz (4t B) 37´30″ i en 3r lloc en Marc Santos (4t A) amb 38´15″.

Moltes felicitats a tot l’ alumnat de 4t ESO pel seu esforç i participació durant la cursa. Aquest tipus de celebracions esportives fan prendre consciència de la importància de fer més activitat física en el nostre dia a dia.

Agrair també a l’ equip STAFF, que ha estat en tot moment present vetllant per al bon funcionament de la jornada esportiva.

Fins la propera Joanots!!!