Xerrada sobre Meteorologia a Càrrec del Toni Valls

El passat dimarts 28 de novembre, l’alumnat de 2n A de Batxillerat va poder assistir a una xerrada de meteorologia que un any més ens va oferir el professor de Física i Química, ja jubilat, d’aquest centre, Toni Valls.

En Toni Valls va reforçar tot un seguit de conceptes relacionats amb la meteorologia a nivell, sobretot, pràctic. Ho va fer a partir dels mapes de símbols i mapes isobàrics extrets de la pàgina web Meteocat que s’elaboren a partir de les imatges enviades pel satèl·lit Meteosat.

També va aportar informació sobre els mapes d’altura, les imatges sobre precipitació en temps real enregistrades per la Xarxa de Radars Meteorològics de Catalunya o les imatges d’infraroig.

Volem agrair al Toni el seu compromís amb el centre, ja que cada any assisteix puntualment a la seva cita amb els alumnes del Joanot per compartir amb ells la seva passió per la meteorologia i la ciència en general.

Moltes gràcies Toni, i fins el curs vinent!!