Xerrada Orientativa amb l’Helena Mengívar i la Carla Martínez

img_20170220_140020

Des d’aquí volem agrair a dues exalumnes de l’Institut Joanot Martorell, l’Helena Mengívar i la Carla Martínez, haver dedicat una estona del seu temps a orientar i aconsellar els alumnes de 2n de Batxillerat A.

Des de la seva experiència com a estudiants de Farmàcia i Infermeria, respectivament, i ja immerses en el món laboral ens han explicat la seva experiència i han animat els estudiants del Batxillerat científic-tecnològic a lluitar per als seus objectius.

Gràcies pels vostres consells i pel vostre temps! Us esperem ben aviat al Joanot.