Xerrada i Exposició 50 Anys del Joanot a l’Avenç (1970-2020)

El Grup d’Estudis d’Esplugues, va organitzar un acte commemoratiu del 50è aniversari del centre el passat 4 de novembre a l’Avenç Centre Cultural, d’Esplugues de Llobregat, que portava per títol “Institut Joanot Martorell: 50 anys de batxillerat públic a Esplugues”, i en la què hi van intervenir: Santi Campo, Vera Sacristán, Pilar Galí, Daniel Tambo, Laura Roig i Esther Alquézar.

L’alumnat de 4t de la ESO hi ha participat en el muntatge i organització de l’ exposició temporal “50 Anys del Joanot”, i que s’ha pogut veure fins divendres 5 de novembre, en una recreació de la que va haver-hi el curs passat al centre, i que formava part del Treball de Recerca de l’alumna María Caja.

L’acte va permetre la trobada de molts antics i actuals Joanotistes (com s’anomenaven l’alumnat dels anys 70) i els Joanots i Joanotes actuals (professorat, alumnat, PAS, etc…). Va ser bonic poder retrobar-nos després de la pandèmia!!!