Xerrada d’orientació dirigida a les famílies de 4t d’ESO

Des de l’Institut Joanot Martorell estem realitzant sessions d’orientació per tal d’ajudar l’alumnat de 4t a conèixer i decidir sobre el seu futur més proper. Juntament amb l’orientació a l’alumnat, ens agradaria, i ens sembla molt necessari, que les famílies fossin coneixedores d’aquesta informació i de les opcions que tenen els seus fills/es, per ser partícips o poder ajudar en la seva decisió.

Així doncs, us comuniquem que el proper dimecres16 de febrer a les 15:00h farem una sessió informativa a l’institut, de forma presencial. Preguem ens confirmeu si podríeu o tindríeu interès en venir o en ser informats/es, escrivint un correu al tutor/a o trucant al centre. Agrairíem molt la vostra col·laboració. Us esperem!