Visitem la Baronda Plegats?

Com ja sabeu, la situació de pandèmia provocada per la COVID-19, ens impedeix que aquest curs que es puguin realitzar les visites programades.

Aquest tercer trimestre, teníem previst visitar amb l’alumnat de 4t d’ESO l’edifici de La Baronda, dins el projecte Apadrinem el nostre patrimoni, que des de fa un parell d’anys, es porta a terme en el nostre institut. La Baronda va néixer com a fàbrica de ceràmica. La fàbrica es va construir a finals dels anys 40 a Esplugues i és el nostre edifici apadrinat. L’alumnat de 4t d’ESO ens ajudarà a fer una sèrie de “tasques confinades” sobre La Baronda al llarg d’aquest tercer trimestre!

Encara que sigui en confinament, no ens podem perdre aquesta sortida, ens acompanyeu a fer una visita virtual per La Baronda?