Un programa sobre teatre

Al Joanot Martorell, des del curs passat, hi ha un grup teatral. Tot va començar en una extraescolar de teatre en castellà que primer era un joc i, al final, es va convertir en una meravellosa Matilda. Aquest curs el grup ha crescut molt amb nous alumnes de 1r i 2n d’ESO i estem preparant un gran musical: Grease, on interpretem, ballem i sobretot ens ho passem genial. No dubtis a escoltar l’entrevista a alguns dels actors i actrius principals, sentiràs les opinions i reflexions de l’Alex, l’Andrea, el Julio, el Mohamed i la Glòria entrevistats per la Marwan de 4t d’ESO. I sobretot no us perdeu l’estrena del Grease del Joanot el pròxim 8 de juny en el teatre Avenç a Esplugues. Us esperem!