Un Curs més, Projecte TEI

Un any més el nostre Centre posa en marxa el Projecte TEI (Tutoria Entre Iguals), on els alumnes de 3er de l’ESO fan de tutors dels alumnes de 1er. La intenció d’aquest projecte és ajudar als nous alumnes en la seva integració al centre, millorar les seves relacions amb els companys i evitar l’assetjament escolar.

D’altra banda, pels alumnes de 3er és una tasca que els ensenya a prendre responsabilitats i a ser conscients de que ells són un model a seguir pels més joves de la casa.

Aquestes són algunes imatges de les activitats treballades el passat trimestre en el Projecte TEI.