Trip to London

20160422_102347Com ja és tradició al nostre centre els alumnes de 4t d’ESO aquest any han fet el seu viatge a Londres del 19 al 22 d’abril.

L’objectiu d’aquest viatge és un apropament a la llengua i cultura angleses. Aquest cop hem gaudit d’un temps excel.lent que ens ha acompanyat durant les visites per la ciutat.

Hem visitat llocs emblemàtics com el Big Ben, el London Eye, el British Museum, el Globe Theatre de Shakespeare, el Buckingham Palace, el Madame Tussauds, Hyde Park, Camden Market, la Tower of London, i el Natural History Museum ( com podeu veure a la foto).

Com sempre els alumnes s’han allotjat en famílies on han pogut practicar el seu anglès i conèixer més d’aprop la seva cultura.

WE LOVE LONDON!