Treball de Síntesi a l’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Des del dimarts 15 fins el divendres 18, l’alumnat de 1r, 2n i 3r de l’ESO ha estat realitzant el Treball de Síntesi del curs.

El Treball de Síntesi és un treball transversal a totes les matèries que es cursen sobre algun tema en concret. A 1r el treball es titula “Cap a on anem?”, sobre Orientació i Localització. El de 2n gira al voltant d’una comunitat indígena de l’Equador: “Dones Indígenes. Projecte Solidari”. I a 3r treballem l'”Orientació Personal, Acadèmica i Professional”.

L’alumnat ha treballat per grups de manera autònoma, a partir de la informació que hi ha en el dossier i de la que han d’anar buscant. El professorat ha fet de guia en tota aquesta feina. Finalment, l’han presentat tant de forma escrita com en una presentació digital que han exposat al llarg del matí.

Bona feina!