Taller de Premsa a les Escoles per Albert Barba

Aquest trimestre gran part de l’alumnat de Tercer d’ESO ha gaudit d’un taller gratuït impartit pel periodista col·legiat Albert Barba que ens ha aportat el seu coneixement al llarg d’una hora i mitja a través del taller “ Premsa a les Escoles”.

El programa “Premsa a les Escoles” va néixer l’any 2009 amb l’objectiu d’apropar-se als centres educatius i els seus alumnes. Des de l’arribada d’internet el consum d’informació ha canviat i continuarà amb l’arribada de noves plataformes i xarxes socials.

El Col·legi de Periodistes de Catalunya ofereix formació específica per reflexionar sobre com s’informen els més joves i donar-los les eines necessàries per crear una dieta mediàtica més saludable.

Des de les àrees de llengua catalana i castellana hem considerat que era interessant aprofundir en aquesta qüestió.