Subscriu-te als espais segurs de l’institut!

L’alumnat de l’optativa de música de 4t d’ESO va rebre l’encàrrec d’elaborar un anunci que promogués la subscripció als canals d’informació del nostre institut. Aquesta demanda la va fer la comissió de la Setmana de la Internet Segura per donar visibilitat a totes les informacions i feines que periòdicament es comparteixen des del web de l’institut, el seu canal de Youtube, Telegram i Twitter. L’alumnat de 4t ha confeccionat un vídeo molt intens ple de ritme i imatges que demostren que aquests espais de comunicació són segurs, útils i, per suposat, divertits. Bona feina!!