Sortirem a Esplugues TV, al Concurs Pica lletres!

Un any més hem participat al Pica lletres, un concurs lingüístic en llengua catalana que consisteix en lletrejar paraules. Els objectius principals del concurs són entretenir, fomentar i promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, tenint en compte tant el vessant escrit com l’oral. Saber lletrejar un mot correctament significa descobrir-ne cada part, llegir i escriure’l bé, conèixer l’alfabet i la pronúncia de la nostra llengua.

Aquest dimecres 31 de gener, els alumnes de 3r d’ESO han assistit a la gravació del programa televisiu Pica lletres que emetrà Esplugues TV. Des d’aquí volem agrair especialment la participació dels 6 concursants: Ferran Morera, Carla Morgado, Wijdane Choulli, Júlia Dalmau, Marta López i Nayara Perdiguer.

Tot i els nervis viscuts per estar davant d’una càmera, els 6 concursants han fet molt bon paper eliminant els seus contrincants. La bona notícia ha estat quan ens han comunicat que un dels grups (la Marta, la Júlia i la Wijdane) s’havia classificat al Pica Rànquing i havia de disputar les semifinals de zona. Aquesta vegada no hi ha hagut tanta sort, però tot i així estem molt i molt satisfets de la nostra participació!

Ben aviat us informarem de la data d’emissió i enllaçarem els vídeos del programa.