Sortida TEI al parc de Can Vidalet

El passat divendres 14 d’abril l’alumnat de 1r i de 3r va fer una sortida al Parc de Can Vidalet d’Esplugues del Llobregat.

Aquesta activitat va adreçada a l’alumnat de 1r i 3r ESO per tal de treballar la interacció entre l’alumnat dels dos cursos dins del Projecte TEI (Tutoria Entre Iguals) i va ser organitzada pels departaments d’Orientació i d’Educació Física.

En aquesta sortida, l’alumnat de 1r d’ESO va participar i gaudir d’una sèrie de jocs recreatius preparats pels seus/seves companys/es de 3r d’ESO. Jocs com atrapa la pica, el mocador, mata bolets o el tres en ratlla motriu van fer del matí una gran festa lúdica on es van acomplir els objectius d’interrelació i entre iguals.

A mig matí van fer una parada on l’esmorzar saludable va ser el protagonista.