Sortida al MMACA a 1r d’ESO

El passat 14 de gener, els alumnes de 1r d’ESO van anar al MMACA, el Museu de Matemàtiques de Catalunya, que està situat al Parc de Can Mercader de Cornellà de Llobregat. En el museu hi ha diverses sales, dedicades a diferents branques de les matemàtiques: la geometria, l’estadística i la probabilitat, l’aritmètica i fins i tot una amb miralls. Els alumnes van poder gaudir tocant tots els materials que hi ha i fins i tot van aprendre algun truc de màgia matemàtica.

En sortir van fer grups per fer una gimcana per tot el parc. Havien de trobar la resposta a unes preguntes anant a aquell punt del parc que indicava un plànol. Després el grup sencer va fer un puzle per obtenir la clau secreta d’una caixa forta amb un premi.

Van passar-s’ho molt bé i van aprendre matemàtiques jugant i divertint-se.