Sortida al CCCB

El passat 18 de maig els alumnes de 2n ESO B i 3er ESO A van fer una sortida al CCCB, al barri del Raval a Barcelona. El motiu de la visita va ser el visionat d’un documental dins del cicle Festival de Cinema Documental DocsBarcelona. Aquest any el festival va col·laborar amb “Barcelona, ciutat refugi” i van dedicar la secció per a alumnes d’ESO I Batxillerat per tal d’apropar-los a la realitat dels migrants i refugiats al voltant del món.

Els alumnes van poder gaudir del documental ASTRAL, en què un veler de luxe acaba reconstruït com a vaixell de rescat en aigües del Mediterrani. Tant alumnes com a professors vam sortir impactats en veure la realitat que queda reflectida al documental.

Vam acabar la sortida amb una passejada pel barri del Raval i una visita pel Museu Marítim per tancar un matí molt relacionat amb els diferents aspectes que ens ofereix la mar.