Sortida a Montserrat

L’alumnat de 1r d’ESO i alguns alumnes de 2n d’ESO han pogut gaudir d’un dia fantàstic al Parc Natural de Montserrat.

Hem pujat al funicular i en fet la baixada pel camí de Sant Miquel, durant aquest trajecte han descobert les característiques de la flora i fauna d’aquesta zona, amb les explicacions dels monitors del parc. Finalment vam entrar a la basílica per escoltar l’escolania en un lloc privilegiat.

Volem agrair especialment la col·laboració al Patronat de Montserrat i al departament d’ensenyament pel seus compromisos i esforços. Gràcies a ells ha sigut possible que aquesta experiència hagi estat totalment subvencionada.

Aquí teniu algunes fotografies com a record, esperem que us agradi!