Sharing to learn

És el 4t any que participem en el projecte Sharing to Learn amb l’escola de primària Joan Maragall. Aquest programa consisteix en un voluntariat en anglès d’alumnes de 4t ESO i 1r Batxillerat que fan d’auxiliars de conversa un cop a la setmana.

Les nostres Language Assistants col·laboren amb la mestra de primària i l’ajuden en la pràctica de l’oralitat de la llengua anglesa en petits grups d’alumnes.

Com sempre, és una molt bona experiència de la que en gaudeixen moltíssim, tant el nostre alumnat de l’institut com el de l’escola Joan Maragall.