Sharing To Learn – Compartint per Aprendre

Aquest és el cinquè curs que el nostre Institut forma part del projecte Sharing to Learn amb l’alumnat de 4t ESO i 1r Batxillerat i l’Escola Joan Maragall. És un voluntariat en anglès dins del programa d’aprenentatge servei. Les nostres alumnes fan d’auxiliars de conversa un cop a la setmana ajudant a la mestra de l’escola de primària.

L’acte d’obertura va tenir lloc el passat mes d’octubre a l’Escola Americana de Barcelona (Esplugues de Llobregat) i allà hi van assistir tots els auxiliars de conversa de la zona (Sant Just Desvern i Esplugues) i les mestres de primària de les diferents escoles de la zona que participen en aquest engrescador projecte.

Moltes gràcies a totes les Language Assistants d’aquest curs!