Se hace Camino al Andar

dsc_2401

Divendres dia 4 de novembre, la nostra estimada Carmen Silva va fer la seva última classe al Joanot. Després de trepitjar les aules del nostre centre per primera vegada com alumna, va tornar com a professora en una primera etapa i anys després va obtenir aquí la seva plaça definitiva.

Com a integrant del grup de professors jubilats del Joanot, deixarà d’impartir classes a diari, però segur que no abandonarà la docència per complet i per allà on vagi continuarà parlant de la Llengua i la Literatura Castellanes amb la passió que sempre l’ha caracteritzada. Deixem aquí un parell de mostres de l’estima que, no només els profes, sinó també els alumnes li tenim.

Carmen, el Joanot sempre seguirà sent casa teva! Molta sort en aquesta nova etapa de la teva vida!

PARA MI PROFE DE CASTELLANO
No es fácil, lo sé,
pero lo tengo que intentar,
con esfuerzo y tu ayuda,
sé que puedo aprobar.
Eres a quien acudo
cuando ya no queda nadie más.

Ya no nos podrás aconsejar,
pero, Carmen, en nuestros corazones
por siempre vas a estar.
Lo único que esperamos
es que nos vengas a visitar,
pues la semilla que en nosotros plantaste
tendremos que cultivar,
para que llegado el día
estés orgullosa de los alumnos que supiste cuidar.
 Álex Calvo

CARMEN
Desde Quevedo hasta Machado
la Literatura nos has mostrado.
Desde Cervantes
y sus historias sonantes,
desde Bécquer
y sus rimas de amor,
tú nos has enseñado a querer
la lengua con el corazón.
Alberto Ruiz