Sant Jordi 2024

El passat 22 d’abril, el Joanot Martorell va celebrar la diada de Sant Jordi a l’auditori de L’Escola Catalana de l’Esport.

Els assistents, l’alumnat de 1r a 4t d’ESO, van poder gaudir de diverses interpretacions artístiques, des de la lectura de poemes i relats guanyadors del concurs literari en català, anglès i castellà fins a representacions teatrals de les matèries de llatí i castellà i actuacions musicals a càrrec dels nostres alumnes.

També vam assistir a l’entrega dels premis als guanyadors de la jornada esportiva del departament d’Educació Física i al reconeixement a l’alumnat de 3r C guanyador del premi Re-imagina’t. Tot plegat una jornada màgica plena de llibres i roses, moltes gràcies a tots els que ho van fer possible i Bona diada a tothom!!!