Recull de pràctiques de laboratori de Física i Química

Aquí us pengem unes quantes fotografies d’algunes de les pràctiques de laboratori que hem fet al llarg del curs amb l’alumnat de l’ESO i Batxillerat.

Hem fet pràctiques de química a 3r d’ESO i 1r de Batxillerat: cromatografies, cristal·litzacions, destil·lacions, punts de fusió, difusions, reaccions redox, de precipitació, deshidratacions, filtracions, separacions… i altres de les que no tenim fotografies, com fabricació de sabó i cola.

A 2n i 4t de l’ESO hem fet pràctiques de física: llei de Hooke, i moltes altres de les que tampoc en tenim fotos, com cinemàtica, ús de dinamòmetres, energia cinètica i potencial, pressió atmosfèrica, llum, so, …

Esperem que l’alumnat hagi après i gaudit de les pràctiques que són una de les millors maneres de descobrir la ciència!