Pros i contres de l’ús dels mòbils

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat uns cartells on reflexiona sobre els pros i contres de l’ús dels mòbils. L’activitat s’iniciava amb un debat per escoltar totes les opinions i una posada en comú per no reiterar les propostes i, així, enriquir el resultat. Des de Mòbils.edu es va fer l’encàrrec de confeccionar aquests cartells amb l’objectiu de combinar tant la part visual i estètica com la reflexiva sobre els avantatges i inconvenients que trobaven en el seu ús, a nivell acadèmic i personal. Us compartim una mostra d’aquesta feina: cartells divertits amb bones idees per tenir present.