Premis pels Treballs de Recerca Esplugues 2021

Aquest any s’ha celebrat l’11è Fòrum de l’Excel·lència: Treballs de Recerca de Batxillerat i el 10è Premi Ciutat d’Esplugues de Llobregat del curs escolar 2020-21, al que va assistir part de la comunitat educativa de la ciutat, mestres, professorat i alumnat de centres públics i privats. En aquest certamen hi van participar tres alumnes del nostre institut:

– La Ranya Saad, alumna guanyadora amb el seu excel·lent treball “El càncer de mama. Tractant la malaltia des del punt de vista mecànic”.

– La Maria Caja va guanyar el premi Ciutat d’Esplugues amb el seu treball: “Joanot Martorell, un institut amb història”.

– L’Alba Postigo va quedar finalista amb el treball: “Els tòpics literaris. Una aproximació crítica amb especial referència a la literatura castellana”.

Moltes felicitats a totes tres, enhorabona!!