Portes Obertes amb l’Alumnat de 6è de Primària

Com ja venim fent des de fa alguns cursos, hem rebut a l’alumnat de 6è de Primària al Joanot amb una demostració d’experiències de Física i Química, de Robòtica i una representació de Teatre en Anglès.

Quatre grups de 6è han vingut a visitar el nostre centre, de tres escoles del nostre entorn: Joan Maragall, Can Vidalet i Matilde Orduña, en total uns 90 alumnes.

L’alumnat de 2n d’ESO B del nostre centre, que en gran part prové d’aquestes escoles, els ha fet una petita demostració de diferents experiències de Física i Química, que han estat preparant en les darreres dues setmanes al laboratori.

Uns quants alumnes de 1r i 2n d’ESO que cursen l’extraescolar Taller de Robòtica, acompanyats pel Mateo Diest i el Raül Morales de 1r de Batxillerat han preparat diferents demostracions d’automatismes que ells mateixos han programat.

El grup de Teatre en Anglès, format per alumnes de 3r i 4t de l’ESO, els ha fet un tastet de l’obra que estan preparant per aquest curs, Hamlet, de William Shakespeare.

Esperem que us hagi agradat i també esperem trobar-vos el curs vinent al nostre institut!