Portes Obertes 2020 amb Primària!

El passat dijous 27 de febrer, l’alumnat de 6è de primària de les escoles Joan Maragall, Can Vidalet i Matilde Orduña va venir a visitar-nos. Des de l’institut, com ja ve sent tradició, els vam preparar una Jornada de Portes Obertes a la qual van poder gaudir d’una presentació de pràctiques de Física i Química realitzada per nois i noies de 3r d’ESO, una demostració de Robòtica a càrrec d’alumnes de l’extraescolar que fem al centre i, després d’una estona d’esbarjo, van poder assistir a una representació del grup de Teatre en Anglès, amb alumnes de 2n, 3r i 4t.

Esperem que la Jornada fos profitosa pels nois i noies de primària, per nosaltres va ser una experiència fantàstica!