Panera ProViatge Final de Curs de 1r de Batxillerat

L’alumnat de 1r de Batxillerat, que anirà de viatge de final de curs a la Toscana, ha aconseguit crear aquesta magnífica panera per finançar-se part del seu viatge. Com veieu, hi ha tot tipus d’objectes interessants i útils, a més d’una capsa regal tipus wonderbox valorada en 40 €!!

Busqueu als nostres alumnes de 1r de Batxillerat i demaneu-lis un número per la rifa per només 50 cts! Assegureu-vos de que apunten les vostres dades per poder localitzar-vos una vegada fet el sorteig, que es realitzarà a la festa de Carnestoltes de l’Institut, el divendres 21 de febrer.

Bases del sorteig:
– Els números van de l’1 al 9999.
– L’alumnat portarà un registre dels números venuts.
– El sorteig es realitzarà a l’institut a la festa de Carnestoltes, el dia 21 de febrer. Seran testimonis professorat i alumnat del Joanot.
– Si no es venen tots els números i en fer el sorteig surt un número que no ha estat venut, el número guanyador serà l’immediatament posterior que s’hagi venut.

Aquí podeu veure tots els objectes que componen la panera: