Descobrint els nostres orígens

El dimarts 10 de maig, l’alumnat de l’itinerari científic de 4t d’ESO va tenir l’oportunitat de visitar el Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont ubicat a Sabadell.

Amb el taller “Gairebé humans”, els i les alumnes es van convertir, per un dia, en autèntics científics i, a partir de l’estudi de cranis de primats antropomorfs fòssils, varen intentar aportar llum sobre una part de la nostra història evolutiva.

La visita guiada posterior, que va resultar molt amena, els va permetre aproximar-se a la feina que desenvolupen els paleontòlegs, gaudir de la col·lecció de fòssils del Museu, perfectament identificats i catalogats, conservats en l’anomenada Sala de compactes i fer-se la foto amb la rèplica de Triceratops, que ha esdevingut una autèntica icona de l’Institut.