Obert el termini de sol·licitud de beques per estudis postobligatoris

El Ministerio de Educación y Ciencia (MEC) ha obert el termini per presentar les sol·licituds de beques per a estudis postobligatoris. La poden sol·licitar les famílies i l’alumnat que el proper curs 2023-2024 vulgui cursar estudis de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà, Cicle Formatiu de Grau Superior o estudis universitaris.

Els conceptes poden ser variats: Beca de matrícula, Quantia fixa lligada a la renta del o la estudiant, Quantia fixa lligada a la residència del o la estudiant durant el curs escolar, Quantia fixa lligada a l’excel·lència en el rendiment acadèmic i/o Beca bàsica.

El tràmit s’ha de fer online a través de la web del Ministeri. El termini finalitza el proper 17 de maig