Nou Programa de Ràdio Joanot: Especial Optatives i Extraescolars

L’Íker i la Maria de 3r de l’ESO ens han preparat un programa especial sobre les optatives que els alumnes de primer poden triar en entrar al nostre institut. Han fet una enquesta per mostrar-nos, amb dades, preferències, expectatives i opcions pel futur. A més, han entrevistat al professorat encarregat de les extraescolars (la Deborah, la Laura i el Ricard) per conèixer les seves tasques. És a dir, ens ofereixen un programa ple d’informació interessant acompanyada de la millor selecció musical. A gaudir!