Museu de les Mates 1r d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r d’ESO com cada any han fet la primera sortida de l’institut al Museu de les matemàtiques que es troba al Parc de Can Mercader de Cornellà.

Acompanyats de les tutores i les professores de matemàtiques han escoltat les explicacions dels guies del museu i han pogut manipular i descobrir moltes de les activitats proposades.

A més a més hem aprofitat la sortida perquè tot l’alumnat de 1r participi de jocs i activitats lúdiques fora de l’aula.