Mates al Carrer 2016

El dijous 17 vam celebrar l’activitat de “Les mates al carrer” com ja és tradició.

Es tracta de passar una estona divertida jugant amb enigmes matemàtics que alguns alumnes del Joanot es preparen per explicar als alumnes de 6è de primària de les escoles  Joan Maragall,  Matilde Orduña i Can Vidalet, alguns dels quals el curs vinent també seran alumnes del nostre centre.

L’Ajuntament col·labora posant taules i cadires perquè es pugui celebrar al carrer Verge de la Mercè sota la mirada i la participació dels vianants.