1r de Batxillerat a La Toscana

Del 14 al 19 d’abril l’alumnat de 1r de Batx del Joanot Martorell juntament amb cinc professors van anar a Itàlia de viatge de fi de curs. Van visitar diverses poblacions i ciutats amb un gran llegat artístic: Pisa, Florència, San Gimignano, Lucca, Siena, Montepulciano i Arezzo.

A banda del vessant cultural del viatge també van compartir, gaudir i conviure amb els companys i companyes amb qui han estat junts un munt d’anys i han format part de la seva etapa escolar a l’Institut i també van tenir l’oportunitat de conèixer els nous que s’han incorporat aquest curs al Joanot.

Una experiència espectacular!