Ja tenim el Logo Guanyador!

Després de deliberar (feina gens fàcil donada la qualitat de moltes de les propostes) el jurat encarregat d’escollir el logo creat per l’alumnat com a commemoració dels 50 anys del Joanot ha decidit com a guanyador el creat per l’alumne Vincent Gonzales de 4t de l’ESO. S’ha valorat la originalitat del disseny; la composició tipogràfica creativa que arrisca amb la fusió de colors i la seva distribució jeràrquica, oferint en gran mesura una imatge moderna i atractiva visualment. Felicitats no tant sols al guanyador, sinó a tot l’alumnat que ha participat amb molt d’entusiasme!