Itinerari Geològic: les Roques i els Ambients Sedimentaris

El passat dilluns 13 de novembre l’alumnat de Ciències de la Terra i el Medi Ambient de 1r i 2n de Batxillerat va realitzar una sortida organitzada pel Camp d’Aprenentatge de Can Santoi a Pallejà.

Un cop allà, van fer un recorregut pel vessant oriental de les Planes de Pallejà (massís de l’Ordal) durant el qual van poder observar i descriure 4 tipus diferents de roques sedimentàries: conglomerats, gresos, argiles i calcàries, a la part més elevada.

Van utilitzar diferents tècniques de geologia de camp així com diversos recursos matemàtics per a calcular les potències dels afloraments.