Finalitza el Taller de Robòtica i Programació

El confinament no ens ha permès realitzar tots els projectes del Taller de robòtica i programació. Tot i així, fins al març, els alumnes que han participat en aquesta activitat extraescolar, han dissenyat i construït uns robots impressionants. En aquest vídeo podeu veure alguns dels projectes desenvolupats: un ventilador electrònic molt potent, un elevador que puja i baixa segons la necessitat i un robot-lleó que ataca quan detecta la presència d’algú gràcies a un increïble sensor. Tots aquests projectes han estat programats amb Scratch, un llenguatge de programació que permet comandar a voluntat els robots construïts. Tornarem el curs vinent amb més idees i més projectes.

Que passeu un estiu molt robòtic!!!!