Els Reis Mags del Joanot

Un any més, l’alumnat de l’Institut Joanot Martorell ha participat en l’activitat “Carta als Reis” que organitza el CRP del Baix Llobregat VIII. Es tracta d’una proposta de treball col·laboratiu que consisteix en dur a terme una experiència d’intercanvi entre les Escoles de Primària i els Instituts de Secundària de la mateixa població.

Aquest any, els nens i nenes de Cicle Inicial de l’Escola Can Vidalet i de l’Escola Matilde Orduña han escrit la Carta als Reis, i abans de marxar de vacances de Nadal, han rebut un missatge amb una carta de Ses Majestats, en resposta a la que ells els han escrit. L’única cosa que ells no saben (ni haurien de saber…) és que els seus reis particulars han estat nois i noies de 2n d’ESO del nostre institut; en alguns casos, els seus propis germans o cosins! El projecte és una oportunitat per conèixer els desitjos dels més petits i posar en pràctica les estratègies comunicatives dels més grans. La suma dels esforços de tots ens ajuda a assolir la millora de la competència comunicativa, personal i social de l’alumnat que hi participa.

Clicant a la imatge o en aquest enllaç, podreu llegir les seves cartes. Des d’aquí, felicitem l’alumnat de 2n d’ESO del nostre centre per la gran feina feta!