Els nostres barris

Us compartim la peça de vídeo elaborada per l’alumnat de Comunicació Audiovisual (Optativa de 1r de Batxillerat) titulada “Els nostres barris”. Amb aquest treball es vol mostrar, amb imatges i so, la relació entre l’institut i els barris de l’entorn. L’alumnat va enregistrar un vídeo curt sobre la significació del Nadal al seu barri i l’àudio recull l’entrada de tot l’alumnat al centre un dia qualsevol. El muntatge entre ambdós conceptes expressa aquesta unió, tot significant la idea de comunitat educativa. És molt recomanable que el podeu sentir, i gaudir, amb auriculars.